Alkoholism

Sitter nu klockan halv 7 på morgonen med ett glas vin i handen och choklad tryfferar i andra. Har bestämt mig för att dygna denna natt som jag nästan gjort hela helgen sen i torsdags. Haft en helt galen, rolig och helt underbar helg med min nya favorit whiteroomloverhelenispenishellsdunnohooker, underbar tjej. Hennes riktiga namn är Helena, tro det eller ej! tänkte faktiskt lägga upp bilder ifrån helgen eftersom dom redan finns på facebook så kan jag ju ingenting dölja! Nu ska jag laga frukost åt mina älsklingar här, glömde säga att det är Min ABSOLUTA favorit killes födelsedag idag! Andreas. Jätte mycket grattis till dig min älskling! Kommer aldrig att finnas någon som är bättre än honom och min syster! lovelovelove ♥

Kommentarer
Postat av: Helena aka Hells

Hörru, vad hände med våra bilder madz?

2010-04-28 @ 03:04:14
URL: http://helenasthlm.blogg.se/
Postat av: Madde is the shit and can do a backflip

tjat tjat jag hör inget annat!



dom kommer nu, ska fixa lite :) hihi

2010-04-28 @ 03:06:10
URL: http://madeleinetell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0