Bitter sweet symphony

Har precis slängt i mig en äcklig, bränd och smaklös Grandiosa pizza. Jätte onödigt eftersom jag åt på Max hamburgare för inte så länge sen!? Förstår inte riktigt på mig själv ibland. Träffat Robin och Erica idag, tvingat med Erica ut imorn också, Gratis drinkar på Solli så nu hoppas jag verkligen hon följer med! Vilken pärla hon är måste jag säga! Ja så nu sitter jag hemma hos min syster (igen) Varit här sen jag kom hem från Dubai, men har sällskap av Nathalie så det är bara trevligt :) Men nu ska jag slita mig ifrån Facebook och allt annat beroendeframkallande och börja plugga, jag vet.. Jag? plugga!? Det är väl första gången jag riktigt sätter mig ner och seriöst rå pluggar. Men nån gång ska väl vara den första eeeeller? :) puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0