I don't know what's right and what's real anymore

ännu en djup tänkande och nästan ångestfylld natt.. Har inte kunnat somna alls, har legat och vänt mig hela natten till slut gav jag upp och satt mig framför tv'en och kollade på en djup drama film, torkat tårar och kollat på dr phil. Det passerar mycket tankar runt i mitt huvud just nu och jag känner att jag helt stängt av mig, från allt och alla. Släpper inte ens in min familj känner jag. Fast jag vet att dom bara vill hjälpa mig. Jag vet faktiskt inte vad som är fel, jag känner inte vad det är jag saknar, känner varken sympati för nån eller synd om mig själv. Jag vill att nån ska komma och ta mig med storm och så jag slipper tänka så idiotiskt.

Kommentarer
Postat av: <3

Gumman du kanske behöver Gud i ditt hjärta :)..

2010-04-23 @ 01:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0