drömmen slår in

well.. jag har ju inte skrivit någonting när jag va i Dubai eller någonting efter. Så tänkte att jag skulle bara skriva lite kort att jag hade en helt fantastisk resa och hur tacksam jag verkligen är för den. Jag tog kanske 5 olika bilder under hela resan, men det gör mig inte så mycket faktiskt. Jag är inte så brun heller för den delen, men det va så sjukt varmt vissa dagar så man kunde knappt ligga i solen. Nu är det ganska fullt upp med både skolan och det sociala och känner att tiden bara rinner ifrån mig. Har en jobb intervju nästa vecka på Stay At, där jag praktiserade med min syster i somras så sommarjobbet kanske löser sig ändå :) Ja nej nu ska jag göra lite vettigare saker. ha det bra allesammans ♥

Kommentarer
Postat av: milou

smalis ! <3

2010-04-10 @ 15:58:57
Postat av: Madde is the shit and can do a backflip

haha du är söt du :)

2010-04-11 @ 02:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0