you'r already dead

Jag  Hanna  och Andreas 
kollade nyss på Girl, Interrupted. En sjukt bra film som är helt psyko. Men handlingen var jätte bra och den träffade mig i alla fall! Gillar sånna här filmer, psyko, drugs, kanske därför jag är så galen ibland. Nej men ni borde se den om den låter lockande! :)
Nu kom Annelie  hem och vi ska kolla på boys dont cry enbart för att det är en oscars film och jag måste tydligen ha sett den.
Uppdatering: Precis sett klart filmen, fyfan va hemsk. sådär trodde jag faktiskt inte att filmen slutade, hoppade till och slutet och kom på mig själv glo in i tv'en. Vart jätte chockad! Super bra film för övrigt, Men tyckte den första var bäst! Nu har alla gått och lagt sig och jag sitter här själv uppe funderar på om jag ska sova i 6 timmar eller om jag ska sova? det visar nog sig senare. Annars, Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.travian.se/?uc=sez_3006

2010-01-26 @ 09:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0