18 jävla åååååår!

FUUUUUUUUUUUUCKKKKAAAA UUUUUUUUR!
Jag har precis komit hem från EN helt G A L E N kväll på CAFÈT! Haft så sjukt kul men mina absolut bästa vänner och syskon Hanna och philip! Vilka sjuka klippor dom är alltså. Dom gjorde min kväll totalt och jag skulle inte valt några andra personer än just dom ikväll! helvete vad jag inte kunde fira mina första timmar som 18 år bättre än ikväll. Pricken över i'et vad att jag träffade en sjuuuuuuuuuuuukt snygg kille ifrån Tyskland eller Germany som jag hört hela natten, vi gör si vi gör så. IJALLAFALL, så har jag nog aldrig träffat en sån snygg människa som är så sjukt korkad. skulle vilja utvecka det hela men era ögon/öron har nog aldrig hört talas om dom orden jag tänker använda, men mamma jag är hemma nu, du behöver inte oroa dig. Ska börja göra mig i ordning för skolan om 30 minuter så tänkte bara slänge in ett hej :) GRATTIS MADELEINE <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0