Its not monday not thesday not wednesday, Its my day!

det vart en ganska rolig utgång igår, Vi började på sture companiet jag, Hanna och Angi vart bjudna på champagne fast sällskapet va mindre roligt. Träffade två jätte sköna tjejer och följde med dom och två killar till Solli och där stannade vi den mesta delen av kvällen. Kvällen va inte så rolig, det va inte så mycket folk ute men jag hade fått upp ögonen för en kille som samtidigt (förmodligen) om jag inte kan läsa killar fel spanade in mig också. Han sätter sig brevid mig och Hanna, fast han säger ingenting. Plötsligt ser jag honom prata med Hanna och min kväll va förstörd.. trodde jag. Vi tre + en utav tjejerna gick vidare till Hells kitchen, första gånger jag va där faktiskt! Vad tyckte jag om stället? nja jo sådär, det va helt okej! men det va ganska litet och det kändes som alla va på varandra. Efter det tog alla våra pengar slut och delade på våran kära Italienare och följde honom hem. Vaknade upp och begav oss till våran underbara och älskade Philip. Ikväll blir det G A L E N utgång på collage, Det är iaf det vi hoppas på ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0