sleepover with stefanovitch

Gårdagen var lärorik, längesen jag skrattade så mycket! Har till och med skrivit upp det roligaste i min telefon och tänkte göra ett inlägg med helt sjuka konversationer men tänkte lite längre och insåg att det kanske inte är lika roligt för er att läsa som för mig och ksenia som nästan dör av garv. Jag och ksenia gick och la oss runt 8 imorse och vaknade 4 sen idag har vi inte gjort så mycket mer än legat i sängen och ätit. Juste, Vaknade någongång under natten att jag pratar i sömnen, säger någonting liknande, "Ja det har jag" Ksenia ligger brevid som en hundvalp och får ut sig ett vaa? jag vaknar av det, fnittrar lite och somnar om. Vi har haft en helt sjuk dag idag, har bara gått runt och skrattat! Just, Min syster ringde mig och har tydligen fått värsta jobb erbjudandet så hon flyger till östersund imorn, berättar mer om det på söndag då hon får besked! Ni kommer dö av avundsjuka, tro mig. Ja så ikväll ska vi nog till henne och dricka lite vin och festa lite, annars hade vi något annat erbjudande från Ksenias sida, det vill säga, rida på flodhästar genom öknen, åka med pirater över östersjön och äta svampar i Amsterdam! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0