well.....

Jag kommer skriva tio olika inlägg idag och det kommer låta ungefär sähär: fan. 15 timmar kvar till min 18 års dag, min stora dag. Jag går äntligen lagligt på krogen och jag kommer känna mig mer fri förhoppningsvis. Men vart är den stora kännslan? hoho? jag känner inget rus i min kropp, ska man inte det? Är det för att jag är trött och hungrig, är det för att det kommer inte bli en sån stor skillnad? eller kommer den när jag står i kön och inte behöver flörta mig in på stället? Idag blir det en mysig dag, har en härjande vecka framför mig, med massa planer. Jag blir ju ändå hela 18 år ♥



bjuder på en trött och förvirrad bild


Kommentarer
Postat av: carro

sv: haha ja den har verkligen hängt med några år! man tar vad man har ;)

2010-03-07 @ 13:28:40
URL: http://itscarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0