Jag samlar på mina känslor

Ligger nu ensam i min stora säng med datorn i knät. Men innan jag intar min natt sömn för en gångs skull gick jag in på några inspirations bloggar jag läser. Och börjar genast drömma mig bort ett slag. Jag vill så mycket just nu, men finner ingen ork i det jag gör. Känslan kan beskrivas som i en mardröm när du blir jagad. Du försöker springa men du kommer ingen vart. Du står kvar på samma ställe, som att någon håller fast dig. En väldigt obehaglig känsla. Jag önska att jag var en normal människa som hade lätt för att gråta eller av något slag få ut mina känslor på nåt sätt. Men gud ville nått annat hah. Meningen med inlägget var att jag skulle lägga upp bilder från en utav mina favorit bloggare fasiontoast. Men efter jag gick in på Élenas älskade blogg så tyckte jag att den här låten passar mycket bättre hih. Lyssnade på Sia jätte mycket förut och en utav mina favorit låtar med henne är the girl you lost to cocain. Men ikväll, nu, bjuder jag på något väldigt magiskt. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Helena

Wow, du gillar min musik smak!

2010-10-22 @ 12:17:27
URL: http://helenasthlm.blogg.se/
Postat av: Anonym

OM jag gör. den är kuung! =)

2010-10-22 @ 14:14:56
URL: http://madeleinetell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0