förlåt är det mest ut tjatade ordet att säga men också det svåraste

vilken mysig kväll. Sitter med Nathalie i köket och pratat i mängder. Har ännu inte slutat röka vilket är inte bra. tror att skolan påverkar ganska mycket där eftersom att alla går verkligen ut på rasterna och tar sin luft och människa som man är följer man såklart med ut. Har fortfarande ångesten kvar i kroppen och snälla varför, berätta för mig någon varför man väljer då att lyssna på depp musik istället för att lyssna på nått skönt, nått bra, nått med energi i sig? nej självklart blir det något i stil med David Gray - sail away . Jag kommer inte åka någonstans? Nog med ångest, ska jag börja drömma mig bort någonstans också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0