I can live without you, but I dont want too

Sitter och försöker komma ihåg gårdagen. Inte för att jag va för onykter snarare tvärt om, men fick någon slags black out och idag har ångesten krupit fram. Det kittlas i fingrarna, orolig i magen, hjärtat dunkar hårt, kan inte sitta still, röker fast jag slutat, ligger i soffan och kollar upp i taket istället för att plugga, vill ta ett bad men kommer inte kunna bada mer än fem minuter, tappat bort min mobil så kan inte ringa någon. Jag hade jätte trevligt igår tills minnena kom ikapp och jag tappade andan och bröt ihop mitt under allt ståhej OCH jag vet inte varför. Jag vet inte vad det var vi pratade om som träffade mig på den svaga punkten för att jag måste springa in gråtandes med världens klump i mitt bröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0