Krääääm

Vilka bra skoldag det varit, riktigt stolt över mig själv! 2 prov och en redovisning. Ikväll ska jag plugga lite matte och skriva klart en uppsats! hoppas jag hinner innan 23.59. Efter skolan mötte jag upp Andreas och Laila med hennes lilla söta son som är nån månad gammal bara. Så söt att jag dör. Vi gick och åt Thai och sushi buffé, jag skojar inte när jag säger att jag åt 4 stora tallrikar och en skål soppa?! vi gick en rejäl promenad efteråt. Länge sen jag var såhär mätt kan jag lova. Nu har jag och Andreas äntligen kommit hem och med oss har vi en dunk vin. Vi är vin älskare, men det kanske ni har förstått? ;) Så nu ska vi faktiskt sätta oss ner vid köks bordet med ett varsitt glas och spela RISK! Var ett år sedan vi spelade det spelet, det kommer bli ett riktigt krig! Föresten, ska duscha idag också! har inte gjort det på ungefär 2-3 dagar. ska bli väldigt skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0