Onsdags

I onsdags skulle det bli en utgång som skulle vara oerhört lugn för min del. Det va Nathalies första utgång på väldigt länge och hon ville ut och klubba. Varför inte! Jag bestämde mig för att dricka ungefär två drinkar och sen bara ha kul, fast som ni kanske läst så utgångar med Natta är varken lugna eller ansvarsfulla. Jag sammanfattar kvällen för att den här kvällen ska finnas skriftligt och inte bara i mitt minne. Eller jag och Natta satt och pusslade ihop våra minnen tillsammans för att försöka komma ihåg vad som egentligen hände.
,Vi åkte hemifrån runt halv tolv efter att ha väntat på den dumma taxin i 25 minuter. Vi är påväg till Rose, Jag glömmer min mobil i Taxin, och Nathalie glömde sitt ID hemma. Vi får tag på taxin med mobilen samtidigt som vi sätter oss i en ny och återvänder hem för att hämta legget. Mina tankar i bilen är, vi åker bara hem och lägger oss, detta kan inte sluta bra. Men Natta skulle döda mig rent ut sagt om jag ens hade tankar på att banga. Vi åker in igen till Rose och hälsade på Mikail,  va jätte kul att träffa honom! När vi ska stiga ur taxin så tappar Natta sin telefon på marken och det blir världens spricka i den. Vi stannade där ett tag och festade, träffade på roliga människor som söp ner oss från höger och vänster. Efter Rose drog vi till Whiteroom! vilket ingen av oss har så stort minne av, Men jag träffar mitt livs kärlek, världens. Jag menar. VÄRLDENS sexigaste kille, oouuuf. jag dör. Men när vi står och pratar och skrattar och ler och jag ser hans sexiga brandmans kropp (jag dör) så ser jag en två meter lång kille bakom mig med lilla Natta bredvid. "Är du den här tjejens kompis" Jag blir as förvånad och ser Natta stå och flina som ett litet barn. " Hon är väldigt berusad och tycker att du ska ta hem henne så hon får sova lite " Mina tankar är; #"@"%&¤#"(/&/&%¤! WTF. WTF.WTF! Han försöker även förklara att jag också är lite för berusad för att vistas ute, tycker det är nonsens men går ut snällt. Där ute blir det drama. Nathalie skriker fula ord till en annan kille som följ med oss runt under kvällen. Inte okej, jag håller i hennes telefon och hon hoppar in i en Taxi. Jag försöker dra ut henne men hon börjar åka. Jag träffar på två andra vänner som instämmer på att jag ska följa med till Max för att äta, efter 15 minuter när dom går och förklarar för mig att jag är en jätte fin tjej och gjort allt jag kunde för Natta så hör man 100 meter bakom oss "Maaaaaddddeeee, Madddddeeeeee vääääntaaaaa" Jag väntar in henne och Ringer efterfesten som väntar på oss. Vi Åker dit och festar till klockan 7 på morgonen, och har jag sagt att jag börjar skolan 8? Så full som en kastrull tar jag mig till skolan i 1½ timma. Tro mig det räckte. Tar mig hem sover till 8, kommer inte ens ihåg att jag varit i skolan. Haha. Fan har jätte bråttom nu.  shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0