Smart? nej jag vet..

Är hemma med en stukad fot (skulle leka ängel, trodde jag kunde göra ett svan hopp.. gick inte så bra) kan inte gå så ligger på soffan med foten högt och inväntar min sjuka mamma tänkte jag skriva, men min doktor till mamma så hon får lägga om och fixa med foten. Annars ska jag plugga lite grann nu och sedan kanske gå och handla någonting att äta? eller kanske inte. Idag ska jag och Andreas börja vårat "nya" liv så att säga. Inge fett och inga Cigaretter mycket vatten, jag ska bli snygg och smal nu till vinten och försöka hålla den vikten hela tiden. Gick ju ner nästan 10 kilo i somras och nu har jag gått upp lite igen, så det blir vatten och bröd samt lite frukt. Sen har jag ju skaffat sats kort så det kommer bli en hel del träning med! Och jag kommer börja gå ut högst två dagar i veckan. INTE mer. Ska se hur långt detta kommer att hålla, kommer skriva varje dag hur det gått, så jag ser min förbättring varje dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0